عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

در تورنمنتی با یاد و خاطره اوزه بیو ، بنفیکا توانست که از خط دفاع نابسامان رئال استفاده کند و به پیروزی برسد .

مورینیو پس از دو سال ، بالاخره در بازیهای دوستانه شکست خورد ، آن هم در مقابل تیمی که اولین دوره مربیگری خود را در آن سپری کرده بود . 
خط دفاع آشفته رئال و نبود شمار زیادی از بازیکنان اصلی ، کار دست مورینیو داد تا رئال شکستی بد را در استادیوم لوز تجربه کند . در حالی که رئال در نیمه اول طاقت آورده بود و با دو گل کایخون ، نتیجه را 2-2 مساوی حفظ کرده بود ، در نیمه دوم سه گل دریافت کرد و کاملا متلاشی شد .
در همان آغاز بازی و در دقیقه 8 ، خاوی گارسیا ، بازیکن سابق رئال روی ارسال مارتینس ، زننده گل اول تیمش بود . رئال پس از آن سعی کرد که به لطف حرکات دی ماریا ، نتیجه را جبران کند . ال فیدئو با حرکتی فوق العاده از جناح راست ، وارد محوطه جریمه حریف شد و توپ را ارسال کرد که از هیگوائین رد شد اما کایخون نتیجه را به تساوی کشاند . در دقیقه 21 روی پاس فوق العاده هیگوائین ، این کایخون بود که گل دوم رئال را زد تا شاگردان مورینیو برای اولین و آخرین بار در این بازی از حریف پیش بیافتند .
اما این خوشحالی دوام نداشت . چرا که یک دقیقه بعد باز هم روی ضربات شروع مجدد و اشتباه مسلم آدان در وادار کردن خط دفاعش به جایگیری مناسب ، دروازه رئال روی ارسال مارتینس و ضربه ویتسل گشوده شد .
بازی در نیمه اول با این که چهار گل داشت ، اما چندان هم جذاب نبود . در حقیقت رئال روی دو حرکت انفرادی به گل رسید و بنفیکا هم روی دو ضربه شروع مجدد .
بازی با جدیت دنبال می شد و فضای چندان دوستانه ای نداشت . به همین علت مورینیو تصمیم گرفت که تغییری در ترکیبش برای نیمه دوم نداشته باشد . در دقیقه 54 ، نفوذ پرز از جناح چپ و عملکرد ضعیف آدان باعث شد که رئال مادرید ، گل سوم را بخورد تا جای خالی کاپیتان بیش از پیش حس شود .
اما کابوس ادامه داشت . چهار دقیقه بعد ، پاس فوق العاده ویتسل باعث شد که کارلوس مارتینس باز هم گلزنی کند و شب شگفت انگیزش را تکمیل کند .
رئال مادرید حرف خاصی برای گفتن نداشت چرا که نیمکت تقریبا خالی بود و کوئنت رائو و بنزما که به زمین آمدند هم چیز خاصی برای گفتن نداشتند بنفیکا هم که خیلی زودتر از رئال پیش فصلش را شروع کرده ، کاملا آماده تر بود .
در دقیقه 85 ، انزو پرز به سبکی شیک ، گل بعدی را هم روانه دروازه آدان کرد تا مورینیو یکی از بدترین شکست های ممکن را در استادیوم لوز تجربه کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:21 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 106927
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -